sexta-feira, 10 de outubro de 2014

Urban jungle


Another day, another look. So I guess that now I can officially start wearing my autumn/winter clothes because the weather are giving signs of it. Today I choose faux leather pants, gray blazer, suede booties, animal print accessories and camel hat. The hats are really in this year and I'm so happy because I always loved hats, they have been part of my closet since ever. And I also love the fact that we can wear a very simple look but if we add a hat, the look instantly becomes improved. Hope you like today's post. Thanks&Kisses

Mais um dia, mais um look. Eu acho que agora já posso oficialmente começar a usar as minhas roupas de outono/inverno, pois o tempo já começa a dar sinais disso. Hoje escolhi como coordenado calças imitação de pele, blazer cinzento, botins de camurça, acessórios animal print e chapéu camel. Os chapéus são o acessório it desta estação e eu estou muito contente porque sempre adorei chapéus e já fazem parte do meu closet há muito tempo. Gosto muito do facto de que podemos estar com um look simples, mas com um chapéu o look fica mais aprimorado. Espero que tenham gostado do publicação de hoje. Obrigada&Beijinhos










Photos by Patricia Matos

Blazer: H&M (old)/ Pants: Zara (old)/ Top: Mango (s/s 14)/ Booties: Zara (old)/ Scarf: Zara (old)/ Belt: Costes (s/s 14)/ Hat: Vero Moda (old)/ Bag: Adolfo Dominguez/ Watch: Michael Kors/ Cuff: H&M (a/w 14-15)/ Bracelet: Eugenio Campos


Sem comentários:

Enviar um comentário