quarta-feira, 4 de fevereiro de 2015

Baby it's cold outside


Hello everyone! Today I bring you what I think is a perfect winter look. I've told you before that I love the cold and for me, a sunny freezing day is absolutely perfect! I love lawyering, so this weather is perfect for that. The color palette that I chose for today's outfit was black, grey and pink. Black for the tights, faux leather pleated skirt, scarf, gloves and shoes, grey jacket and bag and pink knit sweater. As accessory, and an important part of the look, I wore my favorite silver necklace. I'm going on holidays for the next two weeks, I going to Cape Verde. I know I mentioned that I love winter and I'm going to a summer destination, but my family is from there and I'm really happy to finally go there. I won't be posting any looks, however you can follow me and see my looks on my instagram account (@spicycanela). I hoped you liked today's look and see you in 2 weeks! Thanks&Kisses

Olá a todos! Hoje mostro-vos o que para mim, é um look perfeito de inverno. Eu já havia mencionado que adoro o frio e um dia com sol e muito frio é simplesmente perfeito! Adoro sobrepor peças, logo este tempo é ideal para isso. A paleta de cores que escolhi para o look do dia foi composto por preto, cinzento e rosa. Preto nas meias, saia plissada imitação pele, sapatos, luvas e gola, mala e casaco cinzento, e sweater de malha rosa. Como acessório, e parte importante do look, usei o meu colar prateado favorito. Eu vou de férias nas próximas duas semanas, vou para Cabo Verde. Eu sei...eu disse que adoro o frio e escolhi um destino de verão, mas a minha família é de lá e estou muito contente por fazer esta viagem. Eu não vou publicar os looks aqui no blogue, no entanto podem seguir-me e ver alguns looks das férias na minha conta do instagram (@spicycanela). Espero que tenham gostado do coordenado de hoje e até daqui a duas semanas! Obrigada&Beijinhos 











Photos by Patricia Matos

Coat: Stradivarius ( a/w 14-15 sales)/ Sweater: Zara ( a/w 14-15)/ Shirt: Pull&Bear (old)/ Skirt: Zara ( a/w 14-15)/ Shoes: Aldo ( a/w 14-15)/ Bag: Michael Kors/ Necklace: Parfois ( a/w 14-15)/ Tights: Calzedonia/ Sunnied: Céline/ Gloves: Primark ( a/w 14-15)/ Scarf: H&M (old) 

Sem comentários:

Enviar um comentário