terça-feira, 16 de junho de 2015

Curly short hair


Hello!
Sorry for the "silence" these couple weeks, but sometimes in our lives we need to step back from everything and find some kind of orientation... So today I'm back, with a new look. I decided to go with neutrals, some print and white, because white is the big trend this season. Regarding my hair, I've been using it au naturel with my curls and it is so easy everyday because I don't have to do nothing, eheheh!! I hope you like today's post. Thanks &Kisses

Olá!
Desculpem o "silêncio" nestas últimas semanas, mas às vezes é preciso afastarmo-nos de tudo para, de certa forma, tentar encontrar alguma orientação... Por isso hoje estou de volta com um novo look. Decidi usar cores neutras, algum padrão e branco, aliás o branco é a tendência top nesta estação. Em relação ao meu cabelo, tenho optado pelo look natural com os meus caracóis e é tão fácil a manutenção do penteado, pois não tenho de fazer nada eheheh! Espero que gostem da publicação de hoje. Obrigada&Beijinhos 









Photos by Patricia Matos

Blazer: Mango ( old) love this one/ T-shirt: Zara (s/s 15) here/ Trousers: Zara (s/s 15)/ Slippers: Zilian  (old)/ Bag: Louis Vuitton/ Necklace: Mango (old)/ Sunglasses: Ray-Ban/ Watch: Michael Kors/ Ring: Vintage (grandma's)

Instagram @spicycanela


Sem comentários:

Enviar um comentário