quarta-feira, 23 de setembro de 2015

Flower power


The flower power. This dress caught my eye and soon as I enter H&M store. I always say that I am a "pants girl" but from time to time I like to look more girly and dresses are always a good choice. I love the mix of colors of this dress and the shape of it, it reminds me a little bit of the 70's ( which we all know is the major trend this season). To complete the look I wore a vest, strappy sandals and camel bag. My hair is slowly growing and I'm very happy that I have my natural curls back and anxious to have a big afro :) Hope you like today's look and I appreciate all your comments. Thanks&Kisses

O poder da flores. Este vestido chamou-me à atenção assim que entrei na loja da H&M. Ultimamente eu e os vestidos não temos tido uma relação muito próxima e posso dizer que sou uma pessoa mais dada às calças, mas de tempos em tempos gosto de vestir-me mais feminina e os vestidos são sempre uma boa opção. Em relação a este vestido, simplesmente adoro a combinação de cores e o corte, que me faz lembrar os anos 70 (o que não é coincidência uma vez que a tendência desta estação é um revival aos anos 70). Para completar o look usei um colete, sandálias com tiras e uma mala camel. O meu cabelo tem vindo a crescer devagarinho e estou muito contente com os meus caracóis, e também ansiosa para ter uma big afro :) Espero que tenham gostado do look de hoje e agradeço todos os vossos comentários. Obrigada& Beijinhos.












Photos by Patrícia Matos

Dress: H&M (a/w 15-16)/ Vest: Mango (old) similar here/ Sandals: New Look (pre-fall 15)/ Bag: Coach/ Sunglasses: Céline/ Necklace: Bershka (s/s 15)/ Earrings: Zara (a/w 15-16)/ Rings: HLC Jewellery, Aristocrazy/ Watch: Casio


Instagram @spicycanela


2 comentários: