quarta-feira, 30 de julho de 2014

Wooden soles


I wouldn't say that I love clogs, but I bought these sandals last year, they super comfy and you can walk everywhere with them and it's the only wooden sole shoe I own, so they haven't convinced me yet. I decided to pair it with a embroidered dress, blazer vest and simple accessories. I hope you like today's look and I appreciate all your comments. Kisses

Eu não diria que eu sou fã de socas, no entanto comprei estas sandálias o ano passado, são muito confortáveis e podemos andar em todo o lado ( ou seja, são à prova da calçada portuguesa!) e são os únicos sapatos com salto em madeira que eu tenho, logo ainda não me convenceram. Escolhi como coordenado este vestido com bordado na parte superior, colete blazer e acessórios mais simples. Espero que tenham gostado do look de hoje e agradeço desde já todos os vossos comentários. Beijinhos









Photos by Claudia Maga & Patricia Matos 

Dress: Pull&Bear (s/s 14)/ Blazer Vest: Costes (s/s 14)/ Sandals: Seaside (old)/ Bag: Louis Vuitton/ Sunglasses: Ray-Ban/ Earrings: Parfois/ Bracelets:Pedra Dura, Parfois/ Rings: D&G, H&M/ Necklace:Ana Margarida Sales Jewellery, Pedra Dura

Sem comentários:

Enviar um comentário