segunda-feira, 18 de agosto de 2014

A little bohemian


Today we have a look completely different from what I'm used to show! I am so in love with the boho style. I go to the stores and all I want to do is to buy flowy maxidresses, hats, cardigans, booties, bags with fringes, anything that screams boho.  These booties with cut-outs were my last acquisition. I decided to wear them with denim ripped shorts, simple tee, animal print belt and a turband ( I promise that I won't mentioned turbans for the next 5 posts eheheh). I'm really glad with the result. What do you think? Thank for all your comments. Kisses

Hoje temos um look completamente diferente daquilo que tenho vindo a mostrar ultimamente! Estou a adorar o estilo boho. Eu vou às lojas e tudo o que me apetece comprar são vestidos compridos, chapéus, casacos compridos de malha, botins, malas com franjas, tudo muito boho. Estes botins foram a minha última aquisição. Decidi usá-los com calções de ganga com rasgões, uma t-shirt preta, cinto com animal print e uma fita-turbante ( prometo que não volto a falar em turbantes nas próximas 5 publicações eheheh). Estou muito contente com o resultado. O que vocês acham? Obrigada por todos os vossos comentários. Beijinhos








Photos by Mum

T-shirt: Promod (s/s 14)/ Shorts: Zara (s/s 14)/ Booties: Stradivarius (pre-fall 14) here/ Belt: Costes (s/s 14)/  Necklace: Mango (s/s 14)/ Turband: Zara (s/s 14)/ Sunglasses: Ray-Ban/ Watch: Casio/ Bag: Adolfo Dominguez


Sem comentários:

Enviar um comentário