segunda-feira, 4 de agosto de 2014

Black&Lace

Black is definitely one of my favorite colors! Of course that I try to wear bright colors in the summer, but I always go back to black. Today I wore black blouse with lace, black classic trousers, black sandals with studs and animal print clutch, as a pop of color. As for the hairstyle, I decided to do a messy hair updo, inspired on the 50s. I did one of my favorites make-up, smokeys eyes with my new palette from Urban Decay, Naked 3. People keep asking me to do a post about make-up and it is something that I love as well, so in the near future I hope to post something about it :) I really hope you liked today's post. Thanks& Kisses

O preto é sem sombra de dúvidas a minha cor preferida. Claro que no verão tento sempre usar cores mais alegres, mas acabo sempre por voltar ao preto. Hoje usei um blusa preta com renda, calças pretas, sandálias com tachas e clutch com padrão animal print, para dar um apontamento de cor ao coordenado. Decidi usar o cabelo preso e fiz um penteado inspirado no anos 50. Em relação à maquilhagem, fiz uma das minhas maquilhagens preferidas, smokey eyes, com a nova palete da Urban Decay, Naked 3. Espero num futuro próximo fazer uma publicação sobre maquilhagem, pois é algo que eu adoro e estão sempre a perguntar-me quando é que eu publico sobre o assunto :) Espero que tenham gostado do look de hoje. Obrigada&Beijinhos 











Photos by Claudia Maga

Blouse: Zara (a/w 14) here/ Trousers: Zara (s/s 14)/ Sandals: H&M (old)/ Clutch: Purificación Garcia/  Sunglasses: Céline/ Earrings: Parfois similar here/ Rings: HLC Jewellery, H&M/ Watch: Michael Kors/ Bracelets: FIA, Parfois, Pedra Dura/ Lipstick: MAC "Shy girl"/ Make-up: Naked 3

4 comentários:

  1. Adorei o conjunto mas o que me chamou mais à atenção foi mesmo o penteado? Que tal um dia vires dar-me um workshop de penteados??? Beijinhos

    ResponderEliminar