terça-feira, 26 de agosto de 2014

Flamingos in the city


Hi everyone! I did it again...mixed prints! I don't know why but lately just want to dress in prints and mix them all together :) Today's look is kind of bold but I'm so happy with the result. I think in the end it all worked well. I wore this midi skirt ( that you can see here before) with a top with flamingos print and white sandals. I know some you won't like the sandals eheheh! But I love the design and they are so comfortable, I'm so glad that I bought them. I hope you like today's mixing of prints and I appreciate all your comments. Kisses

Olá a todos! Fi-lo novamente... combinei padrões diferentes. Eu não sei o porquê mas ultimamente só me tem apetecido usar padrões e conjugá-los todos :) O look de hoje é um bocadinho ousado mas estou muito contente com o resultado. Eu acho que no final tudo correu bem. Usei esta saia midi ( que vocês já tinham visto aqui) com um top com flamingos e sandálias brancas. Em relação às sandálias, já sei que nem toda gente vai gostar eheheh! Mas eu adoro o modelo e são tão confortáveis, estou muito contente com este achado. Espero que tenham gostado da conjugação de padrões do look de hoje e agradeço desde já todos os vossos comentários. Beijinhos 











Photos by Claudia Maga

Top: Zara (old) similar here/ Skirt: Stradivarius (s/s 14)/ Sandals: Guimarães (s/s 14) here and similar here/ Bag: Louis Vuitton / Sunglasses: Ray-Ban/ Necklace: Zara (s/s 14)/ Bracelets: Happ'li na Embaixada, Eugénio Campos/ Watch: Casio/ Rings: H&M, FIA, HLC Jewellery/ Nail polish: Kiko n.372

Sem comentários:

Enviar um comentário