sábado, 6 de setembro de 2014

Animal print & Peplum


I have mentioned before my love for animal print and today I show you a skirt with the print plus another trend that I love which is the peplum. The peplum was a big trend a couple of years ago and it is still one of my favorites of all times. Because the skirt was the star of the look I decided to keep things simple, so I wore a black tee, denim vest and flats. As for the hair I did some loose waves and for make-up did a cat eye, with black eyeliner and wore pink lipstick. Hope you like today's look and I appreciate all your comments. I wish you a happy weekend. Kisses

Eu já referi anteriormente a minha paixão pelo animal print e hoje mostro-vos uma saia com o padrão e com peplum, que também é uma tendência que eu adoro. O peplum foi a grande tendência do ano há mais ou menos dois anos atrás, mas para mim continua a ser uma das minhas tendências preferidas. Uma vez que a saia é a estrela do look de hoje, decidi manter as coisas mais simples e então usei uma t-shirt preta, colete de ganga e sabrinas. Como penteado fiz uns caracóis mais largos para criar um ondulado e a maquilhagem usei eyeliner e batom rosa. Espero que tenham gostado do look de hoje e agradeço desde já todos os vossos comentários. Desejo-vos um bom fim de semana.Beijinhos 











Photos by Patricia Matos

T-shirt: Promod (s/s 14)/ Skirt: Zara (old)/ Denim Vest: Mango (s/s 14) here/ Flats: Tory Burch here/ Bag: CH by Carolina Herrera/ Sunglasses: Céline/ Rings: HLC Jewellery, H&M and vintage/ Watch: Casio/ Lipstick: Kiko/ Nail Polish: Essie "Blanc" 

Sem comentários:

Enviar um comentário