quinta-feira, 4 de setembro de 2014

Modern Suit


Today I bring my interpretation of a suit. I was looking for a black blazer vest for quite a long time and I glad to say that I found the perfect one. I love the boyfriend cut and length of it. I already can imagine all the outfits that I will be putting together with this item. I wore my "coco made me do it" tee, stilettos, black trousers and clutch. I hope you like today's look. Thanks&Kisses

Hoje mostro-vos a minha interpretação de um fato. Há algum tempo que eu andava à procura de um colete blazer em preto e estou muito contente por finalmente ter encontrado o colete perfeito. Adoro o corte boyfriend e o comprimento. Já estou a imaginar todos os coordenados que vou criar com este colete, desde do look mais formal ao mais informal. Para o look de hoje combinei o colete com a minha t-shirt " coco made me do it", stilettos, calças pretas e clutch. Espero que tenham gostado do look de hoje. Obrigada&Beijinhos










Photos by Sara Fena

Vest: Mango (a/w14) here/ T-shirt: Sheinside/ Trousers: Zara (a/w 14) here/ Shoes: Aldo/ Clutch: Suiteblanco (a/w 14) here/ Eyewear: D&G/ Sunglasses: Céline/ Necklaces: Ana Margarida Sales Jewellery, Pedra Dura/ Bracelets: Parfois, from Senegal/ Watch: Casio


Sem comentários:

Enviar um comentário