segunda-feira, 15 de setembro de 2014

It's all about the hair #3


I did it! I cut my hair short and I LOVE it!!! I love trying hairstyles and I'm always ready to do something different, and the length of my hair hasn't change for a long time, so now I have new styles to try:) Regarding my look, I'm wearing skinny black jeans, white top with two layers and a vest kimono. I hope you like my new haircut and the look of today's post. Thanks&Kisses

Finalmente ganhei coragem e cortei o meu cabelo e ADORO o resultado!! Quem me conhece bem, sabe que eu adoro fazer penteados e estou sempre pronta para tentar algo novo e diferente, no entanto já estava muito "acomodada" ao comprimento do cabelo e agora posso tentar novos penteados. Em relação ao meu look, estou a usar skinny pretas, top branco duplo e um colete kimono. Espero que tenham gostado do meu corte de cabelo e do look da publicação de hoje. Obrigada&Beijnhos








Photos by Mum

Kimono: Choies (s/s 14) here/ Top: Mango (s/s 14) here/ Jeans: Mango (s/s 14)/ Sandals: Bershka (s/s 14)/ Bag: Adolfo Dominguez/ Sunglasses: Céline/ Necklace: Stradivarius (a/w 14) here/ Watch: Casio/ Bracelets: Parfois, Happi'li, from Senegal/ Rings: Pedra Lua, HLC Jewellery/ Nail polish: Essie "Sand Tropez"



Sem comentários:

Enviar um comentário